Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepi sõnul ei ole Eesti
autojuhtidel Euroopas probleeme.
"Kui autosid ja autojuhte kaoks ja see firmadele probleem oleks, küll nad oleks sellest meile teada andud, aga praegu ei ole midagi kuulda olnud," ütlesKuldkepp aripaev.ee-le.
Kuldkepi sõnul mäletab ta, et üks Eesti autojuht tapeti aastaid-aastaid-aastaid tagasi Lätis ja ühel autojuhil on olnud sekeldusi Saksamaal. "Rohkem selliseid probleeme Euroopast ei tule ette, need on suhteliselt erandlikud juhud," lisas ta.
Tema sõnul on probleemsem koht Venemaa. "Iga nurga peal küsib miilits meelehead. Üldiselt Euroopa autojuhid sinna ei roni välja arvatud hollandlased, kes ei löö millegi ees risti ette," rääkis ta probleemidest.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.