Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepi sõnul ei ole Eesti
autojuhtidel Euroopas probleeme.
"Kui autosid ja autojuhte kaoks ja see firmadele probleem oleks, küll nad oleks sellest meile teada andud, aga praegu ei ole midagi kuulda olnud," ütlesKuldkepp aripaev.ee-le.
Kuldkepi sõnul mäletab ta, et üks Eesti autojuht tapeti aastaid-aastaid-aastaid tagasi Lätis ja ühel autojuhil on olnud sekeldusi Saksamaal. "Rohkem selliseid probleeme Euroopast ei tule ette, need on suhteliselt erandlikud juhud," lisas ta.
Tema sõnul on probleemsem koht Venemaa. "Iga nurga peal küsib miilits meelehead. Üldiselt Euroopa autojuhid sinna ei roni välja arvatud hollandlased, kes ei löö millegi ees risti ette," rääkis ta probleemidest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.