Läinud nädalal külastas Gruusiat Eesti
Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) delegatsioon, mille
moodustasid assotsiatsiooni president Einar Vallbaum, peasekretär Toivo
Kuldkepp, juriidilise osakonna juhataja Viktoria Mets ja TIR-osakonna juhataja
Lauri Lusti.
Einar Vallbaum, kellele kuulub ka autovedude ettevõte Lajos Kundas, ütles, et sõidu eesmärk oli uurida autotranspordi võimalusi meie ja Gruusia ning selle naaberriikide vahel, kirjutas Virumaa Teataja.
"Näiteks on meil eesmärk luua teine tee Kasahstani, et vältida Venemaad," ütles Vallbaum, kelle sõnul on mujalgi probleeme suure naabri Venemaaga.
Samas on lõunariikidel huvi tulla Skandinaaviasse. Vallbaum lausus, et Gruusia välisvedudest teevad 60% türklased, riigi sees kasutatakse vedudel enamasti vanu nõukogudeaegseid autosid, lääne masinaid on üsna vähe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.