• 22.05.07, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti autojuhid otsivad võimalusi Venemaa vältimiseks

Läinud nädalal külastas Gruusiat Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) delegatsioon, mille moodustasid assotsiatsiooni president Einar Vallbaum, peasekretär Toivo Kuldkepp, juriidilise osakonna juhataja Viktoria Mets ja TIR-osakonna juhataja Lauri Lusti.
Einar Vallbaum, kellele kuulub ka autovedude ettevõte Lajos Kundas, ütles, et sõidu eesmärk oli uurida autotranspordi võimalusi meie ja Gruusia ning selle naaberriikide vahel, kirjutas Virumaa Teataja.
"Näiteks on meil eesmärk luua teine tee Kasahstani, et vältida Venemaad," ütles Vallbaum, kelle sõnul on mujalgi probleeme suure naabri Venemaaga.
Samas on lõunariikidel huvi tulla Skandinaaviasse. Vallbaum lausus, et Gruusia välisvedudest teevad 60% türklased, riigi sees kasutatakse vedudel enamasti vanu nõukogudeaegseid autosid, lääne masinaid on üsna vähe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele