• 14.05.07, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa lubab Narva silla avada alles pärast remonti

Vene ametnikud lubavad maanteesilla üle Narva jõe raskeveokitele avada alles pärast silla viimist "normaalsesse tehnilisse seisundisse".
Vene mittetulundusühingu Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ASMAP) piirkondliku esinduse juhataja Konstantin Šaršakov hoiatas, et alates teisipäevast suletakse sild täielikult transpordivahenditele täismassiga üle 3,5 tonni, vahendas ETV24.
Šaršakovi sõnul oleks teed ja silda ammu olnud vaja remontida. Remondi ajaks suunavad venelased veoautod ja bussid niigi koormatud Luhamaa piiripunkti, mis tähendab ühtlasi 500kilomeetrist ringi.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles Eesti Raadiole, et Vene ametkondade kehtestatud liikluspiirangu näol on tegemist halvasti varjatud sanktsioonidega Eesti vastu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele