Vene ametnikud lubavad maanteesilla üle
Narva jõe raskeveokitele avada alles pärast silla viimist "normaalsesse
tehnilisse seisundisse".
Vene mittetulundusühingu Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ASMAP) piirkondliku esinduse juhataja Konstantin Šaršakov hoiatas, et alates teisipäevast suletakse sild täielikult transpordivahenditele täismassiga üle 3,5 tonni, vahendas ETV24.
Šaršakovi sõnul oleks teed ja silda ammu olnud vaja remontida. Remondi ajaks suunavad venelased veoautod ja bussid niigi koormatud Luhamaa piiripunkti, mis tähendab ühtlasi 500kilomeetrist ringi.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles Eesti Raadiole, et Vene ametkondade kehtestatud liikluspiirangu näol on tegemist halvasti varjatud sanktsioonidega Eesti vastu.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.