Majandusminister Juhan Parts ütles täna, et
Tallinna–Tartu maantee lõik pealinnast Koseni ehitatakse täies ulatuses
neljarajaliseks hiljemalt 2011. aastaks.
Samuti on valitsusel kavas alustada neljarajalise trassi ehitust edasi kuni Mäoni.
„Valitsusel on kavas jätkata Tallinna–Tartu maantee ehitamist neljarajaliseks ja ehitada hiljemalt 2011. aastaks välja neljarajaline tee Tallinnast Koseni,” ütles minister Parts Jüri Gümnaasiumi aulas Maanteeameti pressikonverentsi avakõnes. „Samuti plaanime me Tartu ringtee ja Mäo uue liiklussõlme väljaehitamist ning Kose–Mäo lõigu neljarajaliseks ehitamise alustamist.”
Lisaks valitsuse tegevusprogrammis ära märgitud olulisemate teede remondile on plaanis arendada ka Tallinna–Pärnu ja Tallinna–Narva maanteed ning Tallinna ringtee ja teha vajalikke teetöid väiksematel teedel. Samuti on kavas laiendada jalgrattateede rajamist ja suurendada riigimaanteede tolmutõrje vahendeid, et muuta tolmuvabaks kõik suurema liiklusintensiivsusega riigimaanteed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Tolmavate kruusateede ehitamine kattega teedeks on ka meie tänaseid rahastamisvõimalusi arvestades võimalik palju suuremal määral kui seda tegelikult tehakse. On vaja tahtmist ja vastavat teehoiu poliitikat,” ütles minister Parts.
Maanteeameti kevadise konverentsi “2007. aasta suuremad teetööd” põhiteema on Vaida–Aruvalla liiklussõlmede projekti tutvustus ja ehitustööde algus. Samuti antakse seal ülevaade Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee arengu hetkeseisust ning räägitakse teetöödest tingitud liikluskorralduse muudatustest riigimaanteedel.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.