Pingestunud Eesti-Vene suhted mõjutavad
pärssivalt ka Lääne-Viru ärimeestele, kuid näiteks Kunda sadam lõikab sellest
kasu ja on tööga lausa üle koormatud.
Raudteetransiidi pidurdamise olukorras on Vene ärimehed hakanud enam kasutama laevatransporti. Nii näeb Kunda sadamas iga päev suuri laevu, mis Venemaalt ümarpuitu toovad, et siinseid saetööstusi toormaterjaliga varustada, kirjutas Virumaa Teataja.
"Kui maad mööda ei pääse, tullakse meritsi," ütles Kunda sadama direktor Aleksander Nikolajev, kelle sõnul on tööd liigagi palju. "Aga see on hea," lisas ta kohe.
"Vene müüjad on huvitatud, et oma kaubast lahti saada, ja meie oleme valmis nende kaupa vastu võtma. Iga päev on sadamas Venemaa palgilaev, kõigest hoolimata pole äri võimalik välja suretada," rääkis Nikolajev.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ka mitu siinset metsaettevõtjat, kes Leningradi oblastis metsa langetavad, tõdesid, et nende ärile pingestunud suhted ei mõju.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.