Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas
Glase tunnistas, et tekkinud olukord Eesti ja Venemaa vahel mõjutab ettevõtet
kindlasti, kuid tema sõnul ei ole Venemaa teeremont ettevõtte tööd seganud.
"Teid on Venemaal remonditud juba mitu kuud ning üksüheselt remonti ja siinseid sündmusi seostada ei saa," kommenteeris Glase nädala alguses saabunud Reutersi teadet. "Meil on Venemaaga mahud varem kokku lepitud ja mingeid olulisi muutusi praegu näha ei ole."
Keskmist vedude arvu võrreldes ütles Glase, et maiks on küll registreeritud veidi vähem sõite, kuid seda vaid vähesel määral. Nii oli aprillis keskmiselt päevas sõite 35 ja mais on praegu oodata 31 vedu päevas. Seni on Eesti Raudtee mais keskmiselt vastu võtnud 32 rongi ööpäevas, mis on sama eelmise aasta numbritega.
"Praegu ei ole sõitudest ära öeldud, kuigi iga päev on nagu tavaliselt väikesed kõikumised olemas. Sündmustest on möödunud liiga vähe aega, et midagi veel öelda. Hoidume oletustest," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.