• 03.04.07, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlasi on tabanud mootorrattahullus

Kui 2006. aasta märtsi lõpuks oli Eesti riikliku autoregistrikeskuse andmetel mootorrattaid esmaselt registreeritud 215, siis selle aasta märtsi lõpu seisuga juba 819.
Eesti suurima motoportaali Biker.ee omaniku Väino Laisaare sõnul on tsiklimehi tõesti iga aastaga järjest rohkem tekkinud ning kuna uusi mootorrattaid tuuakse Eestisse üha enam juurde, siis langevad ka kasutatud rataste hinnad, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
"Korraliku mootorratta saab praegu kätte umbes 20 000 krooni eest, kuid samas võib soetada endale ka ratta, mis maksab üle 300 000 krooni või rohkemgi," ütles motomees.
Paar aastat tagasi jõudsid Eestisse ka pocketbike'id ehk taskumootorrattad, kuid kogu Euroopas on nendega linnas sõitmine keelatud, sest liiga väikesed sõidukid võivad autojuhile märkamatuks jääda ning on seetõttu liikluses ohtlikud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele