Läti raudteeettevõtte Latvijas Dzelzcels otsus
tõsta tariife infrastruktuuri kasutamise eest võib olla Läti transiidiärile olla
hukatuslike tagajärgedega.
"Ekspediitorid ei suuda uusi tariife tasuda. Kui riik ei toeta raudtee infrastruktuuri arengut, siis võime me selle majandusharu sulgeda," ütles Läti ekspediitorettevõtte Baltijas Ekspresis esimees Ivars Sormulis Dienas Biznessile.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.