Laupäeva öösel vastu pühapäeva kella 1
paiku sõitis Osmussaarest 9 kilomeetrit kirdes asuva Neogrundi madalikule Vene
lipu all seilav kaubalaev “Baltiyskiy 102”.
Madalikule sõitnud kaubalaev on 95 meetrit pikk ning veab palke. Kaubalaev tuli Tallinnast ja oli teel Suurbritannia poole. Kuna madalikule kinni jäänud kaubalaev alguses piirivalvega ühendust ei saanud, sõitsid sündmuskohale asja uurima piirivalvurid piiirivalvelaevaga Vapper.
Vene kaubalaeval viibib 12 inimest, kes on kõik terved. Ilmastikuolud merel on väga head. Baltiyskiy juures on nõrk tuul ning madal laine.
Hommikul üle lennanud piirivalve lennusalga lennuk täheldas laeva juures väikest õlikirmet, mis keskkonnale ohtu ei kujutannud. Praeguseks on see merelt juba hajunud. Tegemist oli laeva välja pumbatud ballastiveega, et laeva saaks hõlpsamini ülespoole tõsta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Madalikule sõitnud laev viga pole saanud ja vett sinna sisse ei tule. Samuti ei leki laevast ka õli. Piirivalve hoiab Vapperi peal Neogrundi tasandiku juures olukorral silma peal. Tallinnast sõitis laeva madalikult lahti tõmbama puksiir Tasuja, mis on alustanud laeva lahti tõmbamist.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.