Tallinna sohvrid näevad kurja vaeva, et
autot asfaldiaukudest ja -roobastest mööda laveerida. Linn lubab tänavaid 70
miljoni krooni eest lappida, juhtide hinnangul see ei aita.
"Rahulikult rooli keerata ei saa, sest kogu aeg pead keskenduma slaalomile, et järjekordselt silda või velge ära ei lõhu," seletab Krooni Takso autojuht Janno Langerpaur. "Möödunud talvega lagunes Krooni Takso autodel kokku 16 velge. Sõidad täpselt ühest või kahest löökaugust läbi ning ongi kõik" rääkis taksojuht SLÕhtulehele.
Langerpauri sõnul laguneb eriti suure hooga Lasnamäe: "Pae, Punane, Pallasti, Majaka ning Katusepapi tänav," loetleb ta. "Kiirusepiirang on seal küll 50 km/h, kuid auto säästmiseks sõitke seal tunduvalt aeglasemalt. Väga kehvas seisus on ka Vana-Narva maantee ja Smuuli tee ristmik."
Aukusõidetud ja kohati läbimatute teede-tänavate pärast on pahane ka Tallinna kiirabi autojuht Jaak Aru. "Käisin alles äsja tehnikamessil, kus müüdi ATVsid. Roomikutega ATV oleks Tallinnas sobivaim sõiduvahend," pakkus 30aastase staažiga sohver.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.