Olenemata faktist, et veebruar on lühem kuu
kui teised, ei paista see silma uute autode müüginumbrites. 2152 müüdud autot ja
möödunud aastaga võrreldes 40protsendiline müügikasv ei anna märku, et niigi
häid numbreid näitavad automüüjad puhkust vajaksid.
Kui tunamullu prognoosisid müüjad aastaseks tõusuks natuke üle 10 protsendi, siis tegelikult on müügikasv olnud ligi 30 protsenti ja hoog ei näi raugevat, kirjutab Äripäev.
Segmentide kaupa oli möödunud kuu müüduimaks sõidukigrupiks väikekeskklass. Kohe kannul on keskklassi autod ja maasturid ja neile omakorda järgnevad mahtuniversaalid. Alles viiendal kohal on väikeautod, millel oleks ammu aeg euroopalikule tasemele tõusta. Siiski näib, et eestlase rahakott on paks ja liiklusummikud ei kohuta, sest segmentide müüginumbrid ei näita mingeid muutuste märke.
Müügitabeli esikümnes tervitame ka Seati, kes mullusega võrreldes on teinud pöörase müügikasvu. Pole ka ime, sest pea kogu mudelirivi on uuenenud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.