Täna hommikul kella 8.23 ajal jäi Muhumaalt
Kuivastust mandrile Virtsu sõitnud parvlaev Ofelia voolukatkestuse tõttu
seisma.
«Seisati peamasinad niikauaks, kuni täpsustati voolukatkestuse põhjust. Ei tohi ju asjata riskida, tuleb asi endale enne selgeks teha,» selgitas AS Saaremaa Laevakompanii ohutuse juht Tiit Kruuse postimees.ee-le.
Vool oli katkenud ja laev seisis ligikaudu viis minutit.
Katkestuse põhjustas viga laeva elektrivarustust tagavate diiselgeneraatorite juhtelektroonikas
Artikkel jätkub pärast reklaami
«Koheselt käivitati reservis olnud generaator ja informeeriti reisijaid. Kell 8.28 pärast rikke põhjuse väljaselgitamist ja elektrivarustuse taastamist jätkas laev liiklust liinil,» teatas Kruuse.
«Tegemist ei olnud olukorraga, mis põhjustaks ohtu reisijatele.»
Kruuse teatel pole nende firma laevadel varem taolisi vahejuhtumeid esinenud.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.