• 06.02.07, 08:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina kaup hakkab kasvatama Eesti Raudtee kasumit

Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann ütles Eesti Päevalehele, et tema eesmärgiks on hakata tooma läbi Eesti sadamate Hiina kaupa.
Seni on Eesti Raudteed pidi kuus umbes 1000 konteinerit veerenud Moskva ja Kasahstani suunas.
Eesmärkide saavutamiseks peetakse tema sõnul läbirääkimisi kaubaomanike ja -saajatega. Eesti Raudtee soetab sel aastal 150 miljoni krooni eest ligi 300 konteinerplatvormi.
Meritsi jõuab Simmermanni sõnul praegu Euroopasse kümnete miljonite konteinerite viisi Hiina kaupa. Üheks pudelikaelaks Eesti kaudu konteinervedude arendamisel on sadamate läbilaskevõime. Tallinna Sadama kaubaterminalid lasevad Simmermanni sõnul läbi 50 000 tonni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Simmermanni kuupalgaks kinnitati 160 000 krooni. Sellega möödus ta Eesti Energia juhatuse esimehest Sandor Liivest, kelle kuupalk oli 140 000 krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele