Veokijuhid eiravad sageli töö- ja
puhkeajaseadust ning sõidavad üleväsinuna, ka on suurimateks probleemideks
sõidukite halb tehniline seisukord ja juhtide liialdamine alkoholiga.
Julgestuspolitsei liiklusjärelevalve talituse vanemkomissari Tõnis Sulu hinnangul on veokite kontrollimisel silma hakanud sõidukite halb tehniline seisukord ning töö- ja puhkeaja seaduse eiramine, kirjutab Äripäev.
Julgestuspolitsei koostöös teiste ametkondadega on Eesti piiril sõidukeid ka tagasi suunanud, kuna nende tehniline seisund ei luba Eestis liigelda. "Veokijuhtidel lasub suurema ohu allikana liikluses ka kõrgendatud vastutus," lisas vanemkomissar.
Anobion Hulgimüügi OÜ logistikajuht Anton Sarv kinnitab, et nende ettevõtteni info sellistest rikkumistest reeglina ei jõua. "Korra on meie kaubad ära käinud kraaviski, aga põhjust ikka ei tea," ütleb ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Haljas ASi turundusjuht Aare Piiki sõnul on ettevõttel olnud pika tegevusaastate jooksul mitmeid vahejuhtumeid ja naljakaid olukordi. "Joobes juhid oli aastatetagune probleem," märgib ta. "Kuna Haljas AS ostab veoteenust sisse, ei saa me valida selleks tööks sobivaid juhte, kes viiks meie kauba korrektselt kliendile. Saame ainult kaupluste kaebuste peale reageerida."
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.