15. jaanuar 2007
Jaga lugu:

2007. aastal plaanib Renault müügitulemuste hüppelist kasvu

Eesti edasimüüjate sõnul müüdi Eestis 2006. aastal kokku 1982 Renault märki kandvat uut sõidukit, mis on värdväärne 2005. aastaga, mil klientideni toimetati 1978 autot.

Ülemaailmselt peaksid Renault Grupi müügitulemused 2007. aastal veidi kasvama, see kasv leiab aset teisel poolaastal, mil toimub programmi Renault Commitment 2009 toodete turuletoomine, teatas ettevõte.

Kõige populaarsemad Renault mudelid Eestis olid 2006 aastal Clio 349, Trafic 296 ja Scenic 272 autoga. Dacia seni ainukest mudelit, Logan, müüdi 2006. aastal 306 autot, mis on 20% enam kui eelneval aastal.

2006.-ndal, Renault Grupi üleminekuaastal kasvasid rahvusvahelised müügitulemused, vähenesid aga näitajad Euroopas. 8,8-protsendiline müügitulemuste kasv leidis aset väljaspool Euroopat tänu grupi Renault, Dacia ja Samsungi kaubamärkidele ning moodustas enam kui 30% Grupi 2006. aasta müügitulemustest. Edukas oli nii Logani kui Clio III müük.

Ülemaailmselt vähenes müük 2006 aastal, Renault Grupi üleminekuaastal 4% võrra 2 433 604 müüdud sõidukini.

Euroopas (sealhulgas Prantsusmaal) müüs Renault kaubamärk, millel on 9,1 protsendiline turuosa (autod ja väiketarbesõidukid), 1 644 068 sõidukit, mis tähendab piirkonnas 9,8-protsendilist langust. Renault säilitas üheksandat aastat järjest juhtiva kaubamärgi koha Euroopa väiketarbesõidukite turul, müües 319 334 sõidukit ning omades 14,1-protsendilist turuosa.

2007. aasta teises pooles võimaldavad uue Twingo ja uue Laguna lansseerimised müügitulemusi uuesti hüppeliselt kasvatada. Lansseerimiste täielikku mõju ootab ettevõte järgneval aastal.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee