Tallinna Kaubamaja üks suuromanikke Jüri
Käo plaanib Tallinna Kaubamaja vahendusel autosid müüma hakata lisaks Eestile ka
Lätis ja Leedus.
Kui suur summa on kavas autokaubandusse investeerida, selgub Käo sõnul tuleva aasta esimese kvartali jooksul.
Samuti märkis ärimees, et plaanis on pakkuma hakata ka teisi marke, kuid milliseid täpsemalt, ta öelda ei soovinud."Autod on samasugune jaekaup nagu ülikonnad," lisas Käo.
Tallinna Kaubamajal on 240 000 püsiklienti ning turgu on. Tema sõnul on ka autode puhul kavas rakendada kõiki müügi edendamise meetodeid, sealhulgas näiteks sooduspakkumisi järelmaksu ja liisingu puhul. Kuigi täpseid liisingupakkumise võimalusi pole Käo sõnul veel arutatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Käo sõnul autosalonge kaubamaja juurde siiski ei tule. Müügitööd hakkavad tema sõnul ajama edasi autofirmad.
Aripaev.ee küsimusele peale, kas Kia autode müüma hakkamine on naasmine vana armastuse juurde, hakkas Käo naerma. "Jah, tõesti, ka 90ndate alguses tõin Venemaalt Eestisse Žigulisid, müüsime aastas 4500 autot," kommenteeris Käo.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.