Raudtee taasriigistamise karmima kriitiku
poliitiku Juhan Partsi hinnang on, et raudtee erastamisel tehti küll vigu, kuid
arvestades Eesti Raudtee omapära oli eraomaniku kaasamine mõistlik.
"Tuletan meelde, et Saksamaa valitsus on alustanud Deutsche Bahni erastamist. Eesti Raudtee taasriigistamine on aga põhimõtteline tagasikäik. Riigile on kahjulik nii see, et seda tehakse, kui ka see, kuidas seda tehakse," selgitas Parts Eesti Päevalehe online intervjuus.
Partsi sõnul tuleb leppida kokku, mis on riigi avalikud huvid raudtee osas ning milline on pikaajaline poliitika raudteetariifide osas, mis võimaldab neid huve investeeringute kaudu realiseerida.
"Rööbastransport võib end ära tasuda tihedalt asustatud piirkonnas. Oleksin üllatunud, kui Rail Baltica (kiirrong Berliini) tasuvusanalüüs oleks positiivne," ütles Parts.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.