• 01.12.06, 07:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juhan Parts: näen suurt riski raudtee taasriigistamises

Raudtee taasriigistamise karmima kriitiku poliitiku Juhan Partsi hinnang on, et raudtee erastamisel tehti küll vigu, kuid arvestades Eesti Raudtee omapära oli eraomaniku kaasamine mõistlik.
"Tuletan meelde, et Saksamaa valitsus on alustanud Deutsche Bahni erastamist. Eesti Raudtee taasriigistamine on aga põhimõtteline tagasikäik. Riigile on kahjulik nii see, et seda tehakse, kui ka see, kuidas seda tehakse," selgitas Parts Eesti Päevalehe online intervjuus.
Partsi sõnul tuleb leppida kokku, mis on riigi avalikud huvid raudtee osas ning milline on pikaajaline poliitika raudteetariifide osas, mis võimaldab neid huve investeeringute kaudu realiseerida.
"Rööbastransport võib end ära tasuda tihedalt asustatud piirkonnas. Oleksin üllatunud, kui Rail Baltica (kiirrong Berliini) tasuvusanalüüs oleks positiivne," ütles Parts.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele