• 21.11.06, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amserv: Lexus müüdi Salumäele turutingimustel

Toyota ja Lexuse müüja Amserv Auto teatel ei ole ettevõte olümpiavõitja Erika Salumäe sponsor, mida ekslikult võib välja lugeda tänasest SL Õhtulehest, teatas ettevõte.
Amserv Auto juhatuse esimehe Tiit Reha sõnul on ettevõttel hea meel iga kliendi üle, seda enam kui selleks on kõigi poolt armastatud olümpiavõitja. „Oleme rõõmsad, et Erika valis oma uueks autoks Lexuse. Lexus IS 250 on elegantne ja turvaline auto, mille müüki saadab järjest kasvav nõudlus. Samas märgime korrektsuse huvides, et auto on müüdud temale turutingimustel, mitte antud kasutamiseks sponsorluse korras. Oleme teinud tavapärase kliendi allahindluse, milliseid teeme suure automüüjana aastas sadu. See ei ole päris kindlasti tasuta kasutamine, tegemist on eksliku infomüraga”, ütles Reha.
Amservi teatel on ettevõtte müünud käesoleva aasta 10 kuuga 191 Lexust, aastane müügikasv moodustab Lexuste puhul 124 protsenti

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele