Reede õhtul Samati liinitaksoga Tallinnast
koju Sakusse sõitnud Monikale ja tema pojale ei andnud bussijuht pileteid
kassaaparaadist, vaid jagas hoopis enda kõrvale istmele valmis pandud pileteid,
millel puudusid aga kuupäev, kellaaeg ja ka bussijuhi nimi.
Tahtmata sõidu ajal asju klaarida, pöördus Monika bussijuhi poole alles lõpp-peatuses, näidates talle ühte saadud võltspiletitest ning nõudis uut, tuues põhjenduseks, et ei saa anda kuluaruandesse piletit, millel puudub kuupäev, kirjutas Eesti Päevaleht.
Selle peale võttis bussijuht naiselt võltspileti ära ning väljastas talle kassaaparaadist kaks uut piletit, võltspiletit juht tagasi ei andnud.
Märgukirja bussijuhi käitumise kohta saatis Monika ka Samatisse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
ASi Samat juhataja Mart Prikk ohkas sügavalt ja kinnitas, et see on tüüpiline häda, et ei anta piletit või jäetakse inimesele väljalöödud pilet andmata ja selle saab järgmine.
Firma käib juhte kontrollimas iga nädal, petmise tõttu on poole aasta jooksul tulnud töösuhe katkestada umbes kümne bussijuhiga.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.