Reede õhtul Samati liinitaksoga Tallinnast
koju Sakusse sõitnud Monikale ja tema pojale ei andnud bussijuht pileteid
kassaaparaadist, vaid jagas hoopis enda kõrvale istmele valmis pandud pileteid,
millel puudusid aga kuupäev, kellaaeg ja ka bussijuhi nimi.
Tahtmata sõidu ajal asju klaarida, pöördus Monika bussijuhi poole alles lõpp-peatuses, näidates talle ühte saadud võltspiletitest ning nõudis uut, tuues põhjenduseks, et ei saa anda kuluaruandesse piletit, millel puudub kuupäev, kirjutas Eesti Päevaleht.
Selle peale võttis bussijuht naiselt võltspileti ära ning väljastas talle kassaaparaadist kaks uut piletit, võltspiletit juht tagasi ei andnud.
Märgukirja bussijuhi käitumise kohta saatis Monika ka Samatisse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
ASi Samat juhataja Mart Prikk ohkas sügavalt ja kinnitas, et see on tüüpiline häda, et ei anta piletit või jäetakse inimesele väljalöödud pilet andmata ja selle saab järgmine.
Firma käib juhte kontrollimas iga nädal, petmise tõttu on poole aasta jooksul tulnud töösuhe katkestada umbes kümne bussijuhiga.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.