• 14.11.06, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liinitaksojuht müüs sõitjatele võltspileteid

Reede õhtul Samati liinitaksoga Tallinnast koju Sakusse sõitnud Monikale ja tema pojale ei andnud bussijuht pileteid kassaaparaadist, vaid jagas hoopis enda kõrvale istmele valmis pandud pileteid, millel puudusid aga kuupäev, kellaaeg ja ka bussijuhi nimi.
Tahtmata sõidu ajal asju klaarida, pöördus Monika bussijuhi poole alles lõpp-peatuses, näidates talle ühte saadud võltspiletitest ning nõudis uut, tuues põhjenduseks, et ei saa anda kuluaruandesse piletit, millel puudub kuupäev, kirjutas Eesti Päevaleht.
Selle peale võttis bussijuht naiselt võltspileti ära ning väljastas talle kassaaparaadist kaks uut piletit, võltspiletit juht tagasi ei andnud.
Märgukirja bussijuhi käitumise kohta saatis Monika ka Samatisse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Samat juhataja Mart Prikk ohkas sügavalt ja kinnitas, et see on tüüpiline häda, et ei anta piletit või jäetakse inimesele väljalöödud pilet andmata ja selle saab järgmine.
Firma käib juhte kontrollimas iga nädal, petmise tõttu on poole aasta jooksul tulnud töösuhe katkestada umbes kümne bussijuhiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele