Järgmine kuu tuleb BMW välja esimese
tootmiskõlbuliku vesinikautoga.
BMW Hydrogen 7 esmaesitlus toimub Los Angeles Motor Showl novembris, kirjutas Business 2.0 Magazine.
BMW plaanib järgmisel aastal ainult 1000 sellist autot ehitada. Tegemist on luksussedaaniga.
Auto on vesinik-hübriid: tal on kaks eraldi kütusepaaki, üks vesinikule, teine tavalisele bensiinile. Vesiniku leidub rohkelt ja see on odav. Vesinikku saab toota gaasist, etanoolist, söest ja orgaanilistest jäätmetest.
BMW on arendanud vesinik autot vahelduva eduga juba kümme aastat.
Vesinikautode suurim probleem on, et lisaks autole on vaja ka vesinikutankimisjaamu.
Maailmas on olemas tehas, mis suudab toota 50 miljonit tonni vesinikku aastas, millest piisab 200 miljoni vesinikauto liikumas hoidmiseks.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.