• 25.09.06, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki töötajad kritiseerisid piketil juhtkonda

"Me oleme siin, et ennetada koondamisi," ütlevad Tallinki meremehed.
Täna korraldas Eesti Meremeeste Sõltumatu Ametiühing piketi AS Tallink Grupp peamaja ees, et juhtida tähelepanu töötajate rahulolematusele seoses ettevõtte senise käitumisega.
"Eesti ettevõtluse lipulaeval Tallinkil on nii palju raha, et nad ei oska sellega midagi peale hakata," ütleb ametiühingute keskliidu esimees Harri Taliga. "Neil ei ole vaja kahe miljoni kokku hoidmiseks Läti lipu all sõitma hakata."
Eesti Meremeeste Sõltumatu Ametiühingu esimees Kaia Vaski sõnul ei meeldi neile Tallinki töötajatesse suhtumine. "Meile ei meeldi, et me peame olulist ettevõttese puudutavat infot ajalehest lugema, nagu me saime teada Regina Baltica lipuvahetusest," lisab ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallink Grupp alustas augusti lõpus laevade väljaviimist Eesti lipu alt põhjendades seda majandusliku kokkuhoiuga ning vastutulekuga Läti meremeestele, kes lipuvahetuse tulemusena hakkavad rohkem palka kätte saama. Samuti on ähvardatud palgakulude kasvades viia teiste riikide lippude alla ka teisi laevu, mille tulemusena kaotavad töö Eesti meremehed.
EMSA esimehe Kaia Vase sõnade kohaselt peegeldab selline ettevõtte poolne käitumine elavalt tehtavat personalipoliitikat, kus töötajate arvamusega ei arvestata ning lähtutakse ainult majanduslikust kokkuhoiust. Töötajate arvelt kokkuhoiu tulemusena on töötingimused laevadel järjest halvenenud ja rahulolematus kasvanud. Ettevõte, kes plaanib jätkuvalt miljardeid investeerida peaks väärtustama töötajat, mitte neid firmast minema peletama.
Tallinki kaadri voolavus on 25%, kvalifitseeritud meremehed on juba lahkunud, ülejäänud otsivad hetkel muud tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele