29. septembrist algab Tartu Näituste
messikeskuses kolmepäevane Motoshow 2006, mis toob rahva ette 17 automudeli
esmaesitluse Eestis ja tervelt 37 mudeli esmaesitluse Lõuna-Eestis.
Motoshow´l 2006 on esindatud kõik suuremad autode maaletoojad ning erinevaid masinaid jagub igale maitsele. Ürituse naelaks on spetsiaalselt Eestisse saabuv Maserati Quattroporte SPORT GT, mis Eesti kontekstis on väga haruldane.
Motoshow 2006 projektijuhi Margus Kikkuli sõnul on ettevõtmisest 10 aasta jooksul saanud kindel kaubamärk, mida autofirmade esindajad usaldavad ja kuhu oma uudistooted meeleldi kohale saadavad. „Meie eesmärgiks ongi tuntud automarkide värsked mudelid, meelelahutus ja inimesed kokku viia. Seeläbi võidavad kõik osapooled,” sõnas Kikkul.
Lisaks traditsioonilisele automessile on võimalik osa saada ka paljudest lisaüritustest. Laupäeval ja pühapäeval toimuvad Audio City Autosoundi võistluste finaalid, kus kõrvutatakse erinevate masinate helikvaliteeti ja helitugevust. Laupäeval selgub Eesti osavaim autojuht, kes saab Nissan Note´i kasutusõiguse. Eelnevalt väljaselgitatud finalistide kõrval saavad rada proovida ka kõik külastajad. Kõigi kolme päeva vältel on võimalik nautida ka Motoshow tantsutüdrukute esinemisi ning näitusest pilte teha.
Hiljem valib professionaalne žürii parimad nii elukutseliste kui hobifotograafide hulgast.
Mitmetele autode ja veoautode kõrval on messil võimalik näha ka kaatreid, ATV-sid, tutvuda varuosade väljapaneku ja palju muuga.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.