Hyundai tulevikuauto Genus valgustab teed
eestlase Björn Koobi joonistatud esituledega, kirjutab Eesti Päevaleht.
Mullu Eesti kunstiakadeemia lõpetanud Koop murdis ennast esimese Eesti disainerina maailma autotööstuse tippmeeskonda. Koop ühines Hyundai Euroopa disainibürooga just siis, kui tuntuim Korea autotootja otsustas tõsta oma autod täiesti uuele tasemele, et võistelda turul näiteks Toyota või Hondaga.
Praegu 24-aastast Koopi valitsesid poisikesena kaks unistust, ta tahtis saada kas kosmonaudiks või autodisaineriks. Koobi kireks oli saanud sõiduautode joonistamine, ning ta visandas neid hommikust õhtuni. Tema lemmikautoks kujunes Peugeot. "Volkswagenit lausa vihkasin, sest see tundus nii igav," lausub Koop.
Koop ühines Genust loova meeskonnaga poole pealt ning tema esimeseks töö oli esilaternate sisu ja näidikute paneelide kujundamine. Varem autode kujunduse peamiselt sisse ostnud Hyundai muutis paar aastat tagasi strateegiat, selleks, et üha jõulisemaks muutuvate konkurentidega sammu pidada.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.