Autotranspordi TOPi üks võitjatest, metsaveoga tegeleva Sumros Grupp AS juht Helikar Haabma tunnistab, et esikoht tuli talle endalegi üllatusena ning eeskätt võlgneb ta selle tänu ettevõtte kulude oskuslikule optimeerimisele.

- Sumros Grupi juht Helikar Haabma.
- Foto: Erakogu
Autoettevõtete Liidu direktori Villem Tori hinnangul oli 2018. aastal tööd vedajate jaoks turul piisavalt, ettevõtted kasvasid nii tellimuste mahult kui ka käibelt ning lisaks tegutseti turul efektiivsemalt. Paraku takerduvad aga ettevõtete konkurentsi kasvule ja arengule suunatud tegevused enamasti kivisse raiutud piirangutesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.