23 veebruar 2017

Eurowag toob Euroopas liiklevate veo- ja logistikafirmade kulud alla

Foto: Eurowag

Transpordi- ja logistikaettevõtetele üle Euroopa soodsatel tingimustel turvalist sularahata kütuse, maksutagastuse ja teemaksude teenust pakkuv W.A.G. payment solutions on tänaseks oma kanda kinnitanud ka Eestis. Kaubamärgi Eurowag omaniku näol on tegu ühe suurima kaardimakselahenduse pakkujaga Kesk- ja Ida-Euroopas.

Ekspress-, tava- ja tšartervedusid korraldav transpordiettevõtte Carries Trans liitus Eurowagiga 2016. aasta keskel. Tehnikajuht Sander Sarapiku sõnul saab nii maksutagastussüsteemi, kütusekaartide kui ka internetipõhise iseteenindusprogrammi kohta öelda ainult kiitvaid sõnu.

„Tõepoolest oleme väga rahul ja pole ühtegi tagasilööki kogenud. Kasutame Eurowagi programmi igapäevaselt, võrreldes hindu ja olles uudistega alati kursis ning samuti kasutame soodustust andvaid kütusekaarte. Väga mugav on Eurowagi süsteem teemaksude ning maksutagastuste osas. Ise ei leiaks aegagi kõigi nüansside tundma õppimiseks, kuid siin tehakse kõik meie eest ära,“ räägib Sarapik.

Skandinaavias ning Lääne-Euroopas vedusid korraldav Sarbuss AS hakkas Eurowag kütusekaarte kasutama eelmisel aastal, kuna riikide kaupa tulid esiteks selle kaardiga hinnad soodsamad ja teiseks on lihtne saada ülevaadet hetke hindadest ja tankimistest. „Eurowagist on igale transpordiettevõtjale kindlasti kasu. Mainiksin eraldi ära SMS-lock süsteemi, mis on kliendile mugav kasutada ning tagab turvalisuse,“ ütleb Sarbuss ASi juhatuse liige Taavi Tuisk. Ta lisab, et suureks plussiks on kliendikeskkonna lihtsus ning mugavus ja loomulikult teadmine, et igal ajahetkel võib saada informatsiooni kõikide tegevuste kohta.

Foto: Eurowag

Eurowagi teenuseid kasutab täna juba üle 180 000 veoki

Eurowag Eesti eestvedajad Stig Rogenbaum ja Kaupo Torro tõdevad, et tegu on enda segmendis liidriga tehnoloogia ja uuenduste osas ning turu ühe dünaamilisema ettevõttega, mis pakub läbipaistvat hinnastust nii kütustele kui teemaksudele kogu Euroopas. Täna vahendab ettevõte kütuseid 28 riigis ning teemaksusid 19 riigis ja samal ajal käib töö uutele turgudele laienemisega. Samuti on oluline roll käibe- ja aktsiisimaksu tagastusel, et suunata ja muuta klientide tarbimisharjumusi hinnast tulenevalt. Näpunäited, millises riigis on kui suured maksud ning maksutagastused, aitavad logistikutel teha parimaid ja soodsamaid valikuid.

Tšehhist alguse saanud ning Ida-Euroopa regioonist üle Euroopa tegutsevaks ettevõtteks kasvanud W.A.G. payment solutions tegutseb Eestis alles veidi alla aasta. „Mullu mais alustasime Eestis, järgnes Leedu ning tänavu liitus organisatsiooniga ka Läti. Balti regiooni keskuseks on Poola, kus on tänaseks toimetatud üle 8 aasta. Poolas on meil enam kui 2200 aktiivset klienti. „Mastaabi mõttes tasub nimetada, et 2016. aastal alustati tegevust ka Portugalis, Hispaanias, Saksamaal, Itaalias, Horvaatias, Sloveenias, Serbias ning lähitulevikus on plaanis laieneda Euroopast väljapoole Iraani, Iraaki ja Marokosse,“ loetleb Stig Rogenbaum. Igapäevaselt kasutab Eurowagi teenuseid üle 180 000 veoki üle Euroopa.

Eurowag pakub rahvusvahelistele vedajatele kaasaegseid makselahendusi, mis võimaldavad professionaalsetel logistikafirmadel ja veokorraldajatel tasuda kütuse, teemaksude ja muude seotud teenuste eest sularahata soodsatel ning turvalistel tingimustel. Ettevõtte konkurentsitugevus ja eripära seisneb vahendajateta ning agentideta tegutsemises, suheldes otse, kiirelt ja läbipaistvalt nii teemaksuorganisatsioonide kui ka erinevate riikide maksuametiga ja vahendades kogu infot kliendi jaoks tema emakeeles. Ligikaudu 10 000 oma ja partnertanklat tagavad nii vajaliku kaetuse, kui ka kliendile alati sobiva strateegilise asukoha.

Foto: Eurowag

Eesmärk: kasvada Euroopa suurimaks

„Meie eesmärgiks on selgelt kasvada omal alal Euroopa suurimaks ja selle nimel teeme tööd nii organisatsiooni ümberkujundamises kui ka laiendamises. Samuti sai mullu kaasatud suur Ameerika osanik, kes aitab saavutada strateegilist kasvu,“ räägib Kaupo Torro.

Eurowagi põhimõte on pakkuda kliendile komplekslahendust veondusega seotud kulude mugavaks haldamiseks. Lähiaastatel on plaanis suurendada ka pakutavate toodete-teenuste valikut, et katta ka nõudlikumate ettevõtete soove – näiteks kindlustust, telemaatikat ja muu veondusega seonduv.

Eurowagi kliendiprogrammiga on lihtne liituda: klient saab valida endale sobivate toodete/teenuste vahel ning neid jooksvalt alati lisada. Läbi mugava kliendikeskkonna saab jälgida igapäevaseid tehinguid, võrrelda kütusehindasid terves Euroopas ning optimeerida marsruute. Tegemist on moodsa iseteenindusbürooga, kus kogu info on genereeritud vastava asukohariigi keelde. Veebilehelahendused ning elektroonilised logi- ja identifitseerimisteenused on turvalised ja innovaatilised.

Selles valguses, et 90% maailma transpordiettevõtetest opereerib vähema kui 10 autoga ning Eestis on keskmine neli masinat, on ju väga mugav saada eestikeelset teenindust nii klienditeenindajaga suheldes kui ka iseteenindusbüroos. “Nii saab logistik tõsta autojuhi maksekaardile näiteks raha ilma pangata, pidada kulupõhiseid arvestusi, jälgida oma kulusid reaalajas ja palju muud,“ tutvustab Stig Rogenbaum. „Meie eesmärk on olla kliendile alati lähedal ning koostöös leida efektiivseimad lahendused igapäevatöö korraldamisel.“

Foto: Eurowag

   

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159
Ana Madismäe
Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150