2. oktoobril toimus Tallinnk Spa & Conference Hotelis järjekordne Ostujuhtimise aastakonverents, mille fookuses oli seekord ESG rakendamine tarnijasuhetes ning digitaliseerimine ja tehisintellekti kasutusvõimalused. Vaata galeriid toimunud üritusest.
Konverentsil arutleti ostujuhi rolli üle ettevõtte ESG-valdkonna arendamises ning jagati nõu, kuidas ostujuht saab tarnija ESG-teadlikkust tõsta. Samuti räägiti varude juhtimisest ja „surnud varudest“ ning toodi näiteid erinevatest sektoritest ja loomulikult ei pääsetud üle ega ümber tehisintellekti kasutamist ostu- ja varude juhtimises.
Esinejate seas olid Stoneridge Electronicsi logistikajuht Madis Rõžov, Ericsson Eesti tarneahelajuht Liana Lemkov, Ruukki Products ostu- ja logistikajuht Erkki Jaanhold, Magnetic Group´i tarneahelajuht Kairi Kalve ja väga palju teised.
Konverentsi juhtis kogenud ostu- ja tarneahelajuht, praegune Ruukki tehasejuht Kati Rahnel.
Vaata pildigaleriid toimunud üritusest:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.