Hugo Osula: ühistransport teenib Eestis poliitikute, mitte reisijate huve
„Kusagil Võru- või Põlvamaal sõidavad mööda metsi suured bussid, kaks-kolm reisijat sees. Hange on tehtud kümneks aastaks, võitja saab riigilt ühe euro ja 10 senti kilomeetri kohta. Selline süsteem ei ole mitte kuidagi jätkusuutlik,“ tõdes AS Mootor Grupp juht ja omanik Hugo Osula.
Lux Expressi omanik Hugo Osula tunnistab, et koroonaviirus viis ettevõtte pankrotiäärele ning täielikuks taastumiseks võib kuluda veel aastaid.
Autor: Liis Treimann
Lux Expressi ja Sebe kaubamärke omava AS Mootor Grupp juht Hugo Osula tunnistas, et inimeste liikuvusprobleeme ei ole osatud Eestis lahendada. Praegune poliitikutele häälte püüdmise eesmärgil üles ehitatud mahupõhine süsteem ei ole tema sõnul mitte kuidagi jätkusuutlik. Samas tunnustas ta aga riiki selle eest, et kui koroonakriisis poleks kiiret töötukassa meedet rakendatud, oleks Eesti tuntuim bussifirma Lux Express olnud mai alguses juba pankrotis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.