EASi projektijuht: unustage traditsiooniline e-kaubandus!
„Viimastel aastatel on Hiina e-poodide kõrvale tekkinud mitmeid erinevaid lahendusi nagu WeChati miniprogrammid ning otseülekanded, mille kaudu on Hiina turg jõudsalt edasi liikunud oma teekonnal sotsiaalse e-kaubanduseni," kirjutab EASi Aasia keskuse projektijuht Johanna-Riinu Annuk.
Autor: EAS
"Mõne aja eest räägiti Hiina elektroonilise kaubanduse turu potentsiaali ära kasutamisest WeChat poodide loomise või enda toodete domineerivatele platvormidele (Taobao, Alibaba TMall, JD.com) viimise kaudu. Viimastel aastatel on nende kõrvale tekkinud mitmeid erinevaid lahendusi nagu WeChati miniprogrammid, KOLid ja KOCid ning otseülekanded, mille kaudu on Hiina turg jõudsalt edasi liikunud oma teekonnal sotsiaalse e-kaubanduseni," kirjutab EASi Aasia keskuse projektijuht Johanna-Riinu Annuk EASi kodulehel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.