Koroona-aasta olnud automüügis raske, kuigi osa ettevõtteid on teinud ka üllatavaid rekordtulemusi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Majanduslik ebakindlus toob alati kaasa surve automüügi sektorile. Auto on suur investeering ja minoorse tuleviku korral lükatakse uus soetus või vahetus parematesse aegadesse. Teiselt poolt on autondus ilmselt üks viimaseid, mis kriisides täiesti kinni jookseb – ilma mobiilsuseta jääb kaasaegne ühiskond ühel hetkel paraku seisma ning kriis eskaleerub millekski hullemaks.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.