Koroona-aasta olnud automüügis raske, kuigi osa ettevõtteid on teinud ka üllatavaid rekordtulemusi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Majanduslik ebakindlus toob alati kaasa surve automüügi sektorile. Auto on suur investeering ja minoorse tuleviku korral lükatakse uus soetus või vahetus parematesse aegadesse. Teiselt poolt on autondus ilmselt üks viimaseid, mis kriisides täiesti kinni jookseb – ilma mobiilsuseta jääb kaasaegne ühiskond ühel hetkel paraku seisma ning kriis eskaleerub millekski hullemaks.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.