• 10.06.20, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peidetud miljonid Euroopa transpordisüsteemides: vajame ühtset andmevahetust ja selgeid reegleid

Kui veel detsembris kardeti Hiinas levima hakanud viiruse mõju rahvusvahelisele tarneahelale, siis ei osanud ilmselt keegi ennustada, et lisaks lukku läinud Hiina linnadele ja tehastele sulgub järk-järgult hoopis kogu Euroopa, kirjutab Accelerate Estonia rahvusvahelise kaubavedude digitaliseerimise projektijuht Heiti Mering.
Paberdokumentidest loobumise vajaduses ei kahtle ju keegi, aga see tuleb asendada turvalise ja töökindla süsteemiga., ütleb Heiti Mering.
  • Paberdokumentidest loobumise vajaduses ei kahtle ju keegi, aga see tuleb asendada turvalise ja töökindla süsteemiga., ütleb Heiti Mering.
  • Foto: Tööstusuudised.ee
Kuigi oli tõsine oht, et tarneahelad katkevad, siis kõigele vaatamata suudeti eriolukorra jooksul säilitada tööstustele eluliselt oluline rahvusvaheline kaubavahetus. Samas tõid taastatud piirikontrollid hästi esile selle, miks nii hädasti vajame üleeuroopalist lahendust kauba liikumisega seotud info digitaliseerimisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele