Kui veel detsembris kardeti Hiinas levima hakanud viiruse mõju rahvusvahelisele tarneahelale, siis ei osanud ilmselt keegi ennustada, et lisaks lukku läinud Hiina linnadele ja tehastele sulgub järk-järgult hoopis kogu Euroopa, kirjutab Accelerate Estonia rahvusvahelise kaubavedude digitaliseerimise projektijuht Heiti Mering.

- Paberdokumentidest loobumise vajaduses ei kahtle ju keegi, aga see tuleb asendada turvalise ja töökindla süsteemiga., ütleb Heiti Mering.
- Foto: Tööstusuudised.ee
Kuigi oli tõsine oht, et tarneahelad katkevad, siis kõigele vaatamata suudeti eriolukorra jooksul säilitada tööstustele eluliselt oluline rahvusvaheline kaubavahetus. Samas tõid taastatud piirikontrollid hästi esile selle, miks nii hädasti vajame üleeuroopalist lahendust kauba liikumisega seotud info digitaliseerimisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.