Tundub, nagu elaksid riik ja ettevõtjad eri maailmades, mis raskel ajal eriti teravalt esile kerkib, kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum.

- Einar Vallbaum.
- Foto: Raul Mee
Praegustes ülikeerulistes oludes oodatakse rahvusvahelistelt vedajatelt töö jätkamist, et tagada varustuskindlus ja kaupade liikumine. Riik on ju lubanud, et kaubad ei lõppe ning kauplused on varustatud kõikvõimaliku laia sortimendiga. Autojuhid peavad aga arvestama riskigruppi sattumisega, võimaliku viiruse saamisega, toitlustus- ja hügieeniprobleemidega ja piiridel oluliselt pikemate ootetundidega. Seejuures on veohinnad, mida makstakse tegelikele vedajatele ehk autot omavale firmale naeruväärselt väikesed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.