Tundub, nagu elaksid riik ja ettevõtjad eri maailmades, mis raskel ajal eriti teravalt esile kerkib, kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum.

- Einar Vallbaum.
- Foto: Raul Mee
Praegustes ülikeerulistes oludes oodatakse rahvusvahelistelt vedajatelt töö jätkamist, et tagada varustuskindlus ja kaupade liikumine. Riik on ju lubanud, et kaubad ei lõppe ning kauplused on varustatud kõikvõimaliku laia sortimendiga. Autojuhid peavad aga arvestama riskigruppi sattumisega, võimaliku viiruse saamisega, toitlustus- ja hügieeniprobleemidega ja piiridel oluliselt pikemate ootetundidega. Seejuures on veohinnad, mida makstakse tegelikele vedajatele ehk autot omavale firmale naeruväärselt väikesed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.