Tundub, nagu elaksid riik ja ettevõtjad eri maailmades, mis raskel ajal eriti teravalt esile kerkib, kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum.

- Einar Vallbaum.
- Foto: Raul Mee
Praegustes ülikeerulistes oludes oodatakse rahvusvahelistelt vedajatelt töö jätkamist, et tagada varustuskindlus ja kaupade liikumine. Riik on ju lubanud, et kaubad ei lõppe ning kauplused on varustatud kõikvõimaliku laia sortimendiga. Autojuhid peavad aga arvestama riskigruppi sattumisega, võimaliku viiruse saamisega, toitlustus- ja hügieeniprobleemidega ja piiridel oluliselt pikemate ootetundidega. Seejuures on veohinnad, mida makstakse tegelikele vedajatele ehk autot omavale firmale naeruväärselt väikesed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.