• 08.11.19, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

e-veoselehega võib sõita kuni 52-tonnise autorongiga

Seadus lubab Eestis eriloa alusel teostada kuueteljelisel autorongil kuni 48 tonni ja seitsme- või enama teljelisel autorongil kuni 52-tonnise täismassiga vedusid Eesti piires, mis on edasiminek, arvestades et varasem maksimum oli 44 tonni. Tõsi, Soomes on sama üldnorm juba 72 tonni, kirjutab Waybilleri müügijuht Kert Kaspar Tammaru.
Ka puistainete veol võib eriloa olemasolul vedada raskemaid koormaid.
  • Ka puistainete veol võib eriloa olemasolul vedada raskemaid koormaid.
  • Foto: Waybiller
Läinud aasta 1. juulist maksimaalse täismassi kõrgemale seadmine Maanteeameti poolt on kindlasti positiivne just kõikidele transpordiga tegelevatele ettevõtetele, kuna võimaldab vedusid suurema marginaaliga teostada. Lisaks võimaldab suurem lubatud täismass teostada kokkuvõttes vähem vedusid, mis vähendab raskeveokite arvu Eesti teedel ning jätab üldpildis rohkem ruumi sõiduautodele. Hea meel on tõdeda, et nii mitmedki ettevõtted on tänaseks seda võimalust kasutanud ning nii võibki näiteks lisaks ümarpuidu vedudele juba ka killustiku vedude puhul Eesti teedel näha 52-tonniseid autoronge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele