• 12.09.19, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raivo Vare: neljarajaliste teedeta isejuhtivaid veokeid ei tule

Möga, et meil polegi neljarajalisi põhimagistraale vaja, ei kannata kriitikat ei majandusarengu ega ühtlasema regionaalarengu huvidest lähtuvalt, kirjutab ettevõtja ja vaatleja Raivo Vare.
Raivo Vare.
  • Raivo Vare.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Näiteks ei vasta see küsimusele, kuidas hakkaks liiklus neil teedel nägema välja siis, kui lähiajal saabuvad isesõitvad keskkonnasõbralikud raskeveokid. Kujutagem vaid ette isesõitvate veokite kolonne ja neist möödasõite. Aga nad hakkavad liikuma just kolonnides ja kiirusega, mis kindlasti on kuni 70 km/h. Ja üleüldse, juba puht ohutuse vajadusest peaks igasuguste isesõitvate sõidukite tulekuks teed neljarajalised olema. Muidu me neid ei tohikski siia lubada...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele