• 10.09.19, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiit Terik: Rail Balticu lisaboonus – maaelu säilitamine

Maapiirkondadesse töökohtade loomine ja investeeringute meelitamine on sageli keerukas ülesanne, mida aitaks lahendada kvaliteetsete ühistranspordiühenduste loomine, kirjutab Eesti linnade ja valdade liidu ja Tallinna linnavolikogu esimees Tiit Terik (Keskerakond).
Tiit Terik.
  • Tiit Terik.
  • Foto: Andres Haabu
Linnaliste ja maapiirkondade vahel haigutab üha suurenev lõhe. Kui võtta elukeskkonna kvaliteediindikaatoriks vaid looduskeskkond, elaksid ilmselt väga paljud mõnes mõnusas metsasalus, jõe või järvekese ääres ja naudiksid elu puhta looduse keskel, selle asemel et päevast päeva kivilinna kõrghoonete vahel kodust tööle, töölt poodi ja taas koduseinte vahele kulgeda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele