Maapiirkondadesse töökohtade loomine ja investeeringute meelitamine on sageli keerukas ülesanne, mida aitaks lahendada kvaliteetsete ühistranspordiühenduste loomine, kirjutab Eesti linnade ja valdade liidu ja Tallinna linnavolikogu esimees Tiit Terik (Keskerakond).

- Tiit Terik.
- Foto: Andres Haabu
Linnaliste ja maapiirkondade vahel haigutab üha suurenev lõhe. Kui võtta elukeskkonna kvaliteediindikaatoriks vaid looduskeskkond, elaksid ilmselt väga paljud mõnes mõnusas metsasalus, jõe või järvekese ääres ja naudiksid elu puhta looduse keskel, selle asemel et päevast päeva kivilinna kõrghoonete vahel kodust tööle, töölt poodi ja taas koduseinte vahele kulgeda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.