• 07.08.19, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andre Veskimeister: tarneahel, e-kaubanduse võtmeküsimus

E-kaubandus astub kaubanduskeskuste kandadele, kui teenusepakkujad suudavad tarneaega märkimisväärselt lühendada, kirjutab Omniva pakiäri juht Andre Veskimeister.
Andre Veskimeister.
  • Andre Veskimeister.
  • Foto: Tiit Blaat
Aastaid on e-kauplejad rääkinud, et varsti-varsti võtavad nad kaubanduskeskustelt leiva, kuid vaatamata e-kaubanduse mahtude kasvule ei ole seda tänaseni juhtunud. Mitmest põhjusest olulisim on ehk see, et tarneahelad pole veel piisavalt hästi arenenud. Tõeline revolutsioon e-kaubanduses tuleb alles siis, kui tarneahelad muutuvad kiiremaks ja kindlamaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele