E-kaubandus astub kaubanduskeskuste kandadele, kui teenusepakkujad suudavad tarneaega märkimisväärselt lühendada, kirjutab Omniva pakiäri juht Andre Veskimeister.

- Andre Veskimeister.
- Foto: Tiit Blaat
Aastaid on e-kauplejad rääkinud, et varsti-varsti võtavad nad kaubanduskeskustelt leiva, kuid vaatamata e-kaubanduse mahtude kasvule ei ole seda tänaseni juhtunud. Mitmest põhjusest olulisim on ehk see, et tarneahelad pole veel piisavalt hästi arenenud. Tõeline revolutsioon e-kaubanduses tuleb alles siis, kui tarneahelad muutuvad kiiremaks ja kindlamaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.