Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti kaupmeeste kasutamata võimalus
Kaubandusplatvormid üritavad üha rohkem kontrollida kogu tarneahelat, mis on logistikaettevõtetele suureks väljakutseks aga samas ka võimaluseks, kirjutab Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.
Ansi Arumeel
Foto: Meeli Küttim
Igal nädalal tehakse Eestis äridele kümneid veebipoode, kuid suurte kaubandusplatvormide suunal, mis laienevad väga kiiresti, on aktiivsus pigem madal.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.