• 27.02.17, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti värav Soomes peab korda saama

Tallinn tuleks Helsinki lennujaama siduda mugavalt ja tihedalt, sest tegelikult on Eesti värav Vantaas, kirjutab investor Jaak Roosaare Äripäevas.
Jaak Roosaare
  • Jaak Roosaare
  • Foto: Andras Kralla
Mäletate legendaarset intervjuud, mille andis Lennart Meri Tallinna lennujaama räpasest peldikust? Et sõbrad, sellise vastuvõtuga me endale head nime ei tee. Tänaseks on peldikutest saanud korras tualetid ja Tallinna lennujaamast üks Euroopa mõnusamaid ja põnevama disainiga lennujaamu.
Paraku on teekond Eestisse endiselt tõeline kadalipp. Eesti esinduslennujaam asub ju tegelikult veidi põhjas, Vantaa nimelises linnas.
Loe pikemalt Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele