Seni kuni taksofirmad ei suuda viia oma teenust samale tasemele, nagu on sõidujagajate oma, ei saa nad eluilmas oma kliente tagasi, kirjutab ajakirjanik Kadri Põlendik Äripäevas.

- Kadri Põlendik
- Foto: Andras Kralla
Olin ühel hommikul sunnitud sõitma nii-öelda tavalise taksoga, sest Uberil oleks minuni jõudmiseks kulunud liiga kaua aega, ja Taxify pakutud lähim sõiduk oli liiga kallis. Takso saabus paari minutiga, toimetas mind kiiresti sihtpunkti ja sain sõidu eest maksta kaardiga. Autost väljudes aga tõdesin, et ammu ei ole mul olnud olukorda, kus määrin nii autosse istudes kui ka sealt väljudes oma käed. Ja et taksosõit möödub sigaretihõngus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.