• 27.01.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõttetu taksosõda

Seni kuni taksofirmad ei suuda viia oma teenust samale tasemele, nagu on sõidujagajate oma, ei saa nad eluilmas oma kliente tagasi, kirjutab ajakirjanik Kadri Põlendik Äripäevas.
Kadri Põlendik
  • Kadri Põlendik
  • Foto: Andras Kralla
Olin ühel hommikul sunnitud sõitma nii-öelda tavalise taksoga, sest Uberil oleks minuni jõudmiseks kulunud liiga kaua aega, ja Taxify pakutud lähim sõiduk oli liiga kallis. Takso saabus paari minutiga, toimetas mind kiiresti sihtpunkti ja sain sõidu eest maksta kaardiga. Autost väljudes aga tõdesin, et ammu ei ole mul olnud olukorda, kus määrin nii autosse istudes kui ka sealt väljudes oma käed. Ja et taksosõit möödub sigaretihõngus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele