• 27.01.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõttetu taksosõda

Seni kuni taksofirmad ei suuda viia oma teenust samale tasemele, nagu on sõidujagajate oma, ei saa nad eluilmas oma kliente tagasi, kirjutab ajakirjanik Kadri Põlendik Äripäevas.
Kadri Põlendik
  • Kadri Põlendik
  • Foto: Andras Kralla
Olin ühel hommikul sunnitud sõitma nii-öelda tavalise taksoga, sest Uberil oleks minuni jõudmiseks kulunud liiga kaua aega, ja Taxify pakutud lähim sõiduk oli liiga kallis. Takso saabus paari minutiga, toimetas mind kiiresti sihtpunkti ja sain sõidu eest maksta kaardiga. Autost väljudes aga tõdesin, et ammu ei ole mul olnud olukorda, kus määrin nii autosse istudes kui ka sealt väljudes oma käed. Ja et taksosõit möödub sigaretihõngus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele