Neljapäeval, 12. septembril lõppesid mandri ja Hiiumaa vahelises Rukki kanalis augustis alanud süvendustööd, millega tagati kogu kanali ulatuses sügavus 5,2 meetrit.
Tavapärase hooldussüvenduse käigus eemaldas süvenduslaev Vilma Høj kanali põhja kogunenud setted, et parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel saaks toimuda ka madala veetaseme korral. Aprillis tehtud hüdrograafilise mõõdistuse järgi oli seal väikseim sügavus 4,9 meetrit.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.