Neljapäeval, 12. septembril lõppesid mandri ja Hiiumaa vahelises Rukki kanalis augustis alanud süvendustööd, millega tagati kogu kanali ulatuses sügavus 5,2 meetrit.
Tavapärase hooldussüvenduse käigus eemaldas süvenduslaev Vilma Høj kanali põhja kogunenud setted, et parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel saaks toimuda ka madala veetaseme korral. Aprillis tehtud hüdrograafilise mõõdistuse järgi oli seal väikseim sügavus 4,9 meetrit.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.