Neljapäeval, 12. septembril lõppesid mandri ja Hiiumaa vahelises Rukki kanalis augustis alanud süvendustööd, millega tagati kogu kanali ulatuses sügavus 5,2 meetrit.
Tavapärase hooldussüvenduse käigus eemaldas süvenduslaev Vilma Høj kanali põhja kogunenud setted, et parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel saaks toimuda ka madala veetaseme korral. Aprillis tehtud hüdrograafilise mõõdistuse järgi oli seal väikseim sügavus 4,9 meetrit.
Alates 1. detsembrist 2024 kehtib Eestis muudetud liikluskindlustusseadus, mis laiendab kindlustuskohustust ka paljudele seni vabastatud töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema omadustest ja liikumisviisist.