Riigikogu majanduskomisjon sai eilsel istungil ülevaate Rail Balticu projekti hetkeseisust ning rõhutas, et lähemate aastate puuduva rahastuse osas tuleb otsused teha juba sügisel riigieelarve strateegiat koostades.

- Rail Balticu Ülemiste ühisterminal.
- Foto: Andras Kralla
Majanduskomisjoni esimees Jaak Aab märkis, et kuigi Eesti on võrreldes teiste Balti riikidega olnud tubli – ehitus käib kolmandikul trassist ja pool trassist on lepingutega kaetud –, siis on palju küsimärke, mis on ennekõike seotud Euroopa Liidu rahastusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.