• 08.07.24, 09:15

Suur Soome laevatehas on ohus, kuid Eesti ettevõtted sellest suurt kahju ei saa

Saksamaal ja Soomes Turus tegutsev Saksa Meyeri perele kuuluvad laevatehased on suurtes raskustes, kiirelt oleks ettevõttel vaja vähemalt 400 miljonit eurot lisaraha. Laevatehas annab Soomes tööd ligikaudu kümnele tuhandele inimesele.
Eesti Merendusklastri juhatuse liige Argo Sildvee.
  • Eesti Merendusklastri juhatuse liige Argo Sildvee. Foto: Rene Lutterus
Soome ajakirjandus on Mayeri raskustest kirjutanud viimastel nädalatel üsna aktiivselt. Pole ka ime, sest lisaks töökohtadele annab laevatehas riigile suurt tulu – Helsinki Sanomat andmetel jääb iga ristluslaeva miljardi euro väärtuse kohta Soome umbes 600 miljonit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele