Eesti Taristuehituse Liit saatis koalitsiooniläbirääkimistele omapoolsed ettepanekud, milles rõhutatakse taristu arendamisel pika plaani, stabiilse rahastuse ning sotsiaalmajandusliku mõjuanalüüsi koostamise vajadust.

- Teedevõrk vajab strateegilisi otsuseid.
- Foto: Liis Treimann
Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul on taristu arendamises puudu küll investeeringutest, kuid vähemalt sama palju on vaja pikka strateegilist vaadet. „Taristuehituses on vaja riigipoolset visiooni, mis päästaks Eesti Euroopa ääremaa staatusest, kindlustaks meie julgeolekut ja muudaks meid majanduslikult tugevamaks,“ ütles Trei.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.