• 14.06.24, 10:23

Uus trend: autoostja soovib, et ostetud sõiduk tuuakse koju kätte

Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
Autode transport kliendi koju.
  • Autode transport kliendi koju.
  • Foto: Longo
“Eelmisel aastal viisime Eesti inimestele koduukse ette üle 300 auto ning tänavu on selliseid soove lisandunud kasvavas tempos,” tõdes Uukkivi. Seetõttu ostis Longo nii Eestis kui Leedus spetsiaalsed läbipaistva kastiga transpordiveokid, et autod klientidele kätte toimetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele