Juunikuus lõppesid mullu lume tuleku tõttu pausile jäänud Tallinna–Tartu maantee uue, ligi 6,4 kilomeetri pikkuse Neanurme–Pikknurme 2 + 1 teelõigu ehitustööd. Äsja valminud lõik on neljas 2 + 1 möödasõiduala Tallinna–Tartu maanteel.

- Äsja valminud teelõik.
- Foto: Transpordiamet
„Liiklusohutuse taseme tõstmine siseriiklikel teedel on üks meie prioriteetidest. Meil on siiralt hea meel, et tänu Euroopa Liidu rahastusele oli meil võimalik anda oma panus, et luua ühele suurima liiklussagedusega maanteele ohutud möödasõidukoridorid, mis muudavad liiklemise varasemast veelgi turvalisemaks ning tõstavad liikluse sujuvust. Oleme valmis jätkama liiklusohutust suurendavate projektidega vastavalt võimalustele kindlasti ka edaspidi,“ ütles transpordiameti peadirektor Priit Sauk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.