Finnair peatab 29. aprillist kuni 31. maini oma igapäevased lennud Tartusse, et Tartu lennujaamas saaks kasutusele võtta alternatiivse lähenemislahenduse, mis ei vaja GPS-signaali.
Finnairi lennukid hakkavad Tartusse lendama siis, kui GPSi kõrval saab kasutada ka muid lahendusi.
Foto: Mikko Pylkko
Eelmisel nädalal pidid kaks Finnairi lendu pöörduma tagasi Helsingisse, GPS-häired takistasid Tartusse lähenemist, kuna lennujaamas kasutatakse ainult GPS-signaalil põhinevaid lähenemismeetodeid. GPS-häired võivad takistada õhusõiduki lähenemist ja maandumist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.