Paremaks lennuliikluse turvalisuse tagamiseks uuendab Lennuliiklusteenindus navigatsioonivõrgustikku ja võttis kasutusele täiendavad kaugusemõõtjad. Need on alternatiiviks GNSS-signaalil põhinevale süsteemile, mille alla kuulub ka GPS.

- Piloodid saavad lennuki asukohta määrata ka maapealsete majakate abil.
- Foto: Andras Kralla
„Üle Eesti on paigaldatud viis uut maapeal asuvat kaugusemõõtjat, mis annavad piloodile võimaluse positsioneerida oma asukohta ka siis, kui GNSS süsteemiga side puudub,“ ütles Lennuliiklusteeninduse AS juht Ivar Värk. „Lennuohutuse mõttes on tegu olulise sammuga, mis tekitab võimaluse valida erinevate alternatiivide vahel.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.