• 20.03.24, 10:40

Kaubavedajate tänaval peatumise probleemile hakatakse lahendust otsima

Kullerettevõtted ja transpordifirmad on hädas, sest kliendid nõuavad kaupade transporti ukseni, kuid veoki peatumiseks sageli ruumi pole. Nüüd otsustati kokku kutsuda laiapõhjaline ametlik töögrupp, et probleemile lahendust otsida.
Kullerettevõtete ja transpordiametnike eelmisel nädalal toimunud ümarlaud.
  • Kullerettevõtete ja transpordiametnike eelmisel nädalal toimunud ümarlaud.
  • Foto: ELEA
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) algatusel möödunud nädalal toimunud kullerettevõtete ja transpordiametnike ümarlaual leiti, et enam ei piisa poolikutest lahendustest ning ajutise peatumise ja parkimise probleem peab lõppema. Eriti arvestades asjaolu, et kliimaministeeriumi seaduse eelnõu järgi ei oleks edaspidi kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud isegi kaupade laadimiseks, välja arvatud juhul, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga tähistatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele