• 20.03.24, 10:40

Kaubavedajate tänaval peatumise probleemile hakatakse lahendust otsima

Kullerettevõtted ja transpordifirmad on hädas, sest kliendid nõuavad kaupade transporti ukseni, kuid veoki peatumiseks sageli ruumi pole. Nüüd otsustati kokku kutsuda laiapõhjaline ametlik töögrupp, et probleemile lahendust otsida.
Kullerettevõtete ja transpordiametnike eelmisel nädalal toimunud ümarlaud.
  • Kullerettevõtete ja transpordiametnike eelmisel nädalal toimunud ümarlaud. Foto: ELEA
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) algatusel möödunud nädalal toimunud kullerettevõtete ja transpordiametnike ümarlaual leiti, et enam ei piisa poolikutest lahendustest ning ajutise peatumise ja parkimise probleem peab lõppema. Eriti arvestades asjaolu, et kliimaministeeriumi seaduse eelnõu järgi ei oleks edaspidi kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud isegi kaupade laadimiseks, välja arvatud juhul, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga tähistatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele