Läinud nädalal toimus järjekordne Ostujuhtimise aastakonverents, mis kandios alapealkirja "Koosolek." Ajaloo suurima külastajate arvuga konverentsi fookuses oli laovarude juhtimine ja tarnijasuhete arendamine erinevate ettevõtete kogemuste põhjal.

- Läinud nädalal toimunud "Koosolekul" osales ligi 160 nimest.
- Foto: Marko Mummm
Tänavusel konverentsil oli saalis ligi 160 osalejat, mis on kõigi aegade rekord. Konverentsi avas "Osakonnajuhtide koosolek," mille käigus said saalis viibijad ülevaate sellest, mida arvavad praegusest olukorrast nii finantsjuht, müügijuht kui ka tootmisjuht.
Samuti otsiti konverentsil vastuseid küsimustele, kui suureks jõudsid viimaste aastatega kerkida varud ja kas just-in-case-ostustrateegia võib lõplikult unustada? Arutleti, kuidas juhtida tarnijasuhteid ebakindlal ajal ja kuidas liikuda tarnijasuhetes küpsuse poole. Samuti räägiti ostu- ja hankejuhtimise arengulugudest ning vaadati otsa prognoosidele ja majandusolukorrale.
Konverentsi modereeris ostujuhtimise ekspert ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Katrin Riisalu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata pildigaleriid konverentsist:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.