airBaltic lõpetas esimese poolasta 14,6 miljoni suuruse netokasumiga, mis näitab kasumi paranemist 105,7 miljoni võrra võrreldes sama perioodiga 2022. aastal, teatab ettevõte.

- Järgmisel aastal on plaanis jõuda 50 lennuki suuruse lennukipargini.
- Foto: airBaltic
Esimese pooleaasta lõpetas airBaltic võrdleva EBITDARi tasemega ligi 57 miljonit eurot, ületades eelmise aasta sama näitajat umbes 50 miljoni võrra. Käesoleva aasta teises kvartalis on lennufirma saavutanud rekordilise võrdleva EBITDAR taseme 53,8 miljonit eurot, mis tähendab ligi 29% EBITDAR marginaali. Andmed kinnitavad, et airBaltic on jõudnud kõikide aegade kõrgeima esimese poolaasta müügituluni, mis ulatus 291 miljoni euroni. See tähistab muljetavaldavat 52% kasvu võrreldes eelmise aastaga ning olulist 33% suurust parenemist võrreldes 2019. aastaga, edastab pressiteade.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.