• 21.03.22, 10:32

Sild, tunnel või parvlaevad – selgus Suure väina püsiühenduse osas saabub 2026. aastaks

Aasta aega väldanud Suure väina püsiühenduse projekti tulemusel on tänaseks selgunud ühenduse planeerimiseks vajalikud uuringud ja valminud riigi eriplaneeringu tegevuskava. Mandri ja Muhu saare vaheline parim trassialternatiiv ning sobiv püsiühenduse liik peaksid selguma 2026. aastaks, teatab rahandusministeerium.
Pole välistatud, et parimaks võimaluseks jääb siiski parvlaevaühendus.
  • Pole välistatud, et parimaks võimaluseks jääb siiski parvlaevaühendus.
  • Foto: Liis Treimann
„Arvestades muutunud geopoliitilist olukorda, oleme veendunud, et püsiühenduse projektiga edasi liikumine on täna veelgi olulisem kui enne,“ sõnas riigihalduse minister Jaak Aab. „Peame otsa vaatama nii piirkonna arengu hoogustamisele kui ka hindama ühenduse olulisust võimalike kriisiolukordade puhul elanikkonna ja riigi julgeoleku strateegiast lähtudes,“ lisas Aab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele